·
Žaidimo
laikas – Rugsėjo mėnesio pabaiga.
·
Žaidimo
vieta – Kapčiškės, Lietuva (netoli Trakų, prie buvusio Sumerlando poligono).
·
Tema
- Game of Thrones. Veiksmas vyksta pasibaigus penktajam TV sezonui.
·
Veiksmo
vieta - į pietus nuo didžiosios sienos esanti gyvenvietė.
·
Žaidimo
tikslas - apsisaugoti nuo puolimų ir apsaugoti pasėlius, nes artėja žiema.
Žaidimą laimi likę „gyvi“ žaidėjai, jei jiems pasiseka nuimti derlių ir
pasiruošti žiemai.
Trumpa istorija:
Nuo seno tai buvo nedidelis kaimukas šiaurėje. Žemė ir
gyvenvietė priklausė „Nakties sargybai“, bet jie ją perdavė dirbti Wildling‘ams.
Aišku kyla konfliktai su vietiniais ir prašalaičiais. Nakties sargyba negali
skirti daug žmogiškų resursų tvarkai įvesti. Taigi vyrauja lengvos formos
anarchija ir valdo tie, kas stipresni. Taip pat aplinkui bastosi Baratheon‘ų ir
Bolton‘ų kareiviai, paleisti per sieną Wildling‘ai, Geležinių salų
"vikingai", prijaučiantys Starkams bajorai ir kita šunauja. Gyventojai
visą žaidimą vykdo įvairias užduotis bei kivirčijasi tarpusavyje. Žaidimas
vienadienis. Maistą ir vandenį žaidėjai atsiveža savo. Organizatoriai parūpina
minimaliu kiekiu geriamo vandens ir vandeniu rankoms nusiplauti.
Žaidimo dalyviai:
·
Nakties
sargyba – keli brolijos nariai atsiųsti prižiūrėti tvarkai. Visas kostiumas
turėtų būti juodos spalvos;
· Nepaklusnūs Wildling‘ai, perlipę per sieną su tikslu plėšti aplinkinius kaimus bei žudyti jų gyventojus. Apsirengę, kailiais ir skarmalais, ginkluoti kirviais ir ietimis;
· Nepaklusnūs Wildling‘ai, perlipę per sieną su tikslu plėšti aplinkinius kaimus bei žudyti jų gyventojus. Apsirengę, kailiais ir skarmalais, ginkluoti kirviais ir ietimis;
·
Išgyvenę
Baratheon‘ų kareiviai. Dezertyrai bandantys pasiekti Juodąją pilį, kur apsistojusi
Ledi Melisandra su savo apsauga ir kitais ugnies garbintojais. Komanda gali
būti su vienodais tabardais ir laikytis kartu arba apsimesti pakeleiviais
samdiniais ir laikytis skyrium bei mažomis grupelėmis;
·
Bolton‘ų
kareiviai medžiojantys išlikusius po mūšio Baratheon‘ų karius bei kitus nepaklusniuosius,
nekenčiantys Wildling‘ų. Komanda gali būti su vienodais tabardais ir laikytis
kartu arba apsimesti paprastais pakeleiviais samdiniais ir laikytis skyrium bei
mažomis grupelėmis. Turi stengtis sugaudyti ir išnaikinti visus
besipriešinančius Bolton‘ams;
Naujokams ir mažiau patyrusiems žaidėjams siūloma
pasirinkti atžaidinėti kurį nors gyvenvietės personažą. Senbuvį, naujakurį,
nusamdytą apsaugą, nakties sargybos karį ar šiaip nuotykių ieškotoją. Niekadėjais bus paskirti labiau patyrę
žaidėjai. Tiek miesto gyventojus, tiek prašalaičius prižiūrės žaidimo
organizatorių paskirti GM‘ai.
Žaidimo lokacijos:
·
Naujoji
gyvenvietė (Naujakurių stovyklavietė). Taip pat, tai įtvirtinimai, saugantys
dirbamus laukus.
Personažo
gyvybingumas:
·
Visi
žaidėjai, nepriklausomai nuo kostiumo, turi 2 gyvybės taškus. Tai reiškia, kad
jie gali atlaikyti vieną smūgi artimos kovos ginklu. Tačiau po antro praleisto
smūgio ar po strėlės pataikymo jie laikomi sunkiai sužeisti;
·
Wildling‘ai
kaip atsparesni laukiniai – turi tris gyvybės taškus;
·
Žaidimo
atmosferą atitinkantis kostiumas gali pridėti 1÷2 gyvybės taškus. Kostiumas
nebūtinai turi būti šarvai;
·
Prarastus
personažo gyvybės taškus galima atstatyti naudojant medicininius preparatus.
Juos įsigyti galima iš tvirtovės meistro, raganų bei kitų šundaktarių.
Šarvai
ir šarvų standartai:
·
Rankų
apsaugų komplektas prideda 1 hit-pointą. Kojų apsaugų komplektas prideda 1
hit-pointą. Pirštinės ir batai, tai kostiumo dalys, kurios nėra skaitomos kaip
apsauga, nebent jie būtų labai ilgi ir tvirti.
·
Koifas\šalmas:
prideda nuo 1 iki 3 hit-pointų, priklausomai nuo tipo. Apsvaiginimas neįmanomas
tol kol apsauga uždėta ant galvos.
·
Lengvi
šarvai: prideda 2 hit-pointus – odiniai arba odos pakaitalo šarvai\ pošarviai\
dupletai – saugantys torsą iš priekio ir nugaros;
·
Vidutiniai
šarvai: prideda 4 hit-pointus. Tai turi būti tvirti odiniai šarvai iš kelių sluoksnių,
su papildomomis sutvirtinimo detalėmis;
·
Žiedinė
liemenė\ kirasa\ stori kniedyti odiniai šarvai – apsaugantys torsą iš priekio
ir nugaros; Sunkieji šarvai: prideda 7 hit-pointus – žiedmarškė iki kelių ir su
rankovėmis žemiau alkūnių\ žiediniai plokšteliniai ar žvynelianiai šarvai
dengiantys torsą, viršutinę rankų bei kojų dalį.
·
Jei
kirasa dengia tik priekinę kūno dalį, ji prideda 3 hit-pointus;
·
Žaidimo
metu nusiėmus bent vieną šarvų dalį – automatiškai atsiima tos šarvų dalies
hit-pointai;
· Leidžiama nešioti kelių rūšių šarvus uždėtus vieną ant kito; Pavyzdžiui ant odinių šarvų uždėta metalinė kirasa, kuri dengia korpusą tik iš priekio 2+3=5. Plius kojų ir rankų apsaugos komplektai 5+1+1=7. Plius paprastas atviras metalinis šalmas 7+2=9. Pridėjus 2 personažo gyvybės taškus gauname 11 hit-pointų.
·
Pataikius
personažui ginklu, pirmiausia atimami šarvų hit-pointai, o tik tada personažo
gyvybės taškai;
·
Šarvų
hit-pointų atstatymas galimas dirbtuvėse. Žaidėjas tai gali atlikti pats arba
patikėti kalviui. Šarvų taisymą reikia atžaidinėti. Kalvis šarvus sutaisytų
greičiau;
Ginklų standartai:
·
Nepriimami
prastai atrodantys, užmauti ant medžio ar metalo armatūros ir apvynioti lipnia
juosta ginklai;
·
Nepriimami
prastai paminkštinti ar pernelyg sunkūs ginklai, kurie galėtų sužeisti kitus
žaidėjus. Kilus įtarimui, žaidimo organizatoriai gali paprašyti praardyti
ginklo konstrukciją, kad įsitikintų jo saugumu. Siūloma turėti minimaliai
lipnios juostos ar klijų, kad būtų galima atstatyti pirminę ginklo išvaizdą.
·
Pirktų
lateksinių ginklų organizatoriai neardys, tačiau juos naudojantys žaidėjai turi
išmanyti kovos lateksiniais ginklais taisykles. Ginklas turi būti nesusidėvėjęs
ir nepažeistas;
·
Šaunamieji
ginklai – arbaletai, lankai ir kiti šaunamieji ginklai negali būti didesnės nei
15kg. tempimo galios. Strėlių antgaliai turi būti didesni/platesni negu žmogaus
akiduobė. Kylant neaiškumams, žaidimo organizatoriai gali paprašyti išardyti
vienos strėlės paminkštinimą, tam kad įsitikintų jos konstrukcijos saugumu;
·
Mėtomų
ginklų šiame žaidime nėra. Tai reiškia, kad negalima mėtyti kardų, iečių,
peilių, kirvių ir viso likusio nindzių
arsenalo;
·
Skydai
privalo būti minkšti arba bent jau su paminkštintais kraštais. Patartina
paminkštinti išorinę plokštumą;
·
Ilgakočiai
ginklai turi būti paminkštinti. Kovos metu juos galima griebti už koto ir
laikyti ranka. Visi ginklai perėję organizatorių patikrą yra pažymimi tam tikra
žyma.
·
Ginklų
daroma žala:
o
Bet koks
artimos kovos ginklas atima 1 hit-pointą;
o
Bet koks
šaunamasis ginklas atima 2 hit-pointus.
Kova/ Sužeidimai/Pataikymų zona ir smūgių klasifikacija:
·
Sužeidimo
zona laikomas kūno korpusas, kojos ir rankos. Pataikymai į pėdas ir delnus
(plaštakas) smūgiu neskaitomas. Smūgiai į galvą, kaklą ar tarpkojį draudžiami
ir gali privesti prie atakuojančiojo netikėtos mirties, jei GM nuspręs, kad tai
būtina;
·
Smūgis
užskaitomas tik pataikius ginklo pažeidžiamąja dalimi ir tik smogiant pilna
amplitude. Iš smūgių serijos „siuvimo mašinėle“ – užskaitomas tik pirmas smūgis;
·
Pataikymo
metu nebūtina sušukti daromos žalos skaičių. Sužalotasis – pats privalo
paskaičiuoti, kiek hit-pointų jam liko;
·
Ašmenų,
galūnių suėmimas, smūgis koja į skydą ar į priešininką – griežtai draudžiami.
Taip pat draudžiami visi imtynių veiksmai;
Sužeidimas ir kiti nemalonumai:
Kuomet žaidėjui lieka 0 hit-pointų, jis laikomas sunkiai
sužeistu. Jis gali būti sutvarstytas arba susitvarstyti pats. Tvarstymui
naudojamos baltos medžiagos juostos. Kiekvienas žaidėjas gali su savimi
nešiotis tik vieną tvarstį. Sunkiai sužeistas žaidėjas miršta nuo sužeidimų,
jeigu jo žaizdų nieks nesutvarsto 10 min. bėgyje. Sunkiai sužeistas žaidėjas krenta
ant žemės. Jis gali tik šauktis pagalbos ir šliaužioti ant žemės. Po 10 min,
nesuteikus pagalbos žaidėją ištinka mirtis. Miręs, savo mirties vietoje privalo
likti ne mažiau kaip 5 min, nekalbėdamas ir nejudėdamas. Apieškojimas —
leidžiamas. Jeigu «lavonas» apieškomas, jis privalo pateikti visus žaidybinius
elementus, vertingus daiktus ir t.t. «Lavono» ginklai gali būti paimti tik su savininko
leidimu. Atsakomybę prisiima abi pusės. Kostiumo
dalys negali būti „nulootintos“. Tačiau „mirtis“ nėra galutinis taškas šiame
žaidime. Ugnies šventikai gali prikelti žuvusiuosius. Jei šalimais nėra ugnies
šventikų - mirusysis gali gulėdamas laukti tinkamo palaidojimo arba ant galvos
užsirišti baltą (išėjusio iš žaidimo personažo ženklą) ir keliauti į Mirusiųjų
šalį (arba tiesiog «Mertviaką»). Mirusiųjų šalyje žaidėjas praleidžia nuo
30min. iki 1 valandos, priklausomai nuo mirties priežasties. Per šį laiką,
abipusiu susitarimu, žaidėjas gali būti organizatorių įvedamas į žaidimą, kaip
laikinasis NPC, o taip pat sukuria ir aptaria savo naująjį personažą, kuriuo
būdamas žaidėjas grįš į žaidimą (iš anksto persirengęs), pagal nutylėjimą, į
savo buvusią frakciją. Teisingai palaidotas, bet nesudegintas žaidėjas gali
prisikelti kaip atgaivintas zombis, bet tam reikia magijos įsikišimo.
Papildomi žaidimo elementai:
·
Apsvaiginimas
galimas jei auka to nesitiki. Apsvaiginimas įvykdomas prisėlinus aukai iš nugaros
Norint apsvaiginant privaloma suduoti aukai, bukąja ginklo dalimi, per petį ar
nugarą. Suduodant ištarti "apsvaiginu". Apsvaigintasis
privalo kristi ant žemės ir ~1min nesijudinti. Apsvaiginimas leidžiamas bet kokiu
artimos kovos ginklu;
·
Apieškojimas.
Apieškomasis privalo atiduoti visas žaidybines vertybes (pinigus, užduočių
daiktus ir t.t.). Asmeninio naudojimo daiktai ar ekipuotės elementai gali būti
paimami tik savininkui leidus;
·
Surišimas.
Rankos ir (arba) kojos surišamos virve, o atsirišti įmanoma tik
"perpjovus" pančius leidžiamais žaidime ginklais;
·
Kankinimas.
Kankinimo procesas priklauso nuo žaidėjų fantazijos. Kankinamasis pats
pasirenka kada ir kokią informaciją išduos (pvz.: Niekas nenori, kad jo
personažas liktų „be akies“, rankų arba dalies kūno, nes tai reikės vėliau
atžaidinėti). Kankinant draudžiama naudoti fizinę prievartą;
·
Gerklės
perpjovimas atliekamas peiliu per nešarvuotą kaklą, prisėlinus aukai iš
nugaros. Iškart nužudo personažą. Auka turi teisę negarsiai sugargaliuoti ir
turi laisvai kristi ant žemės. Nužudymas negali būti atliktas, jei aukos kaklą
saugo goržetas, koifas ar specialus šalmas;
·
Kovine
teritorija yra visas poligonas išskyrus tualetus ir stovyklavietes. Kurie yra
nežaidybinė zona. Tačiau atvira žmogžudystė ar kovos žaidybinės gyvenvietės
teritorijoje – užtraukia aplinkinių nemalonę. Prasikaltėliai yra įgrūdami į
kalėjimą ir laukia teismo bei bausmės. Viešosios tvarkos pažeidimai yra
netoleruojami.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą